Strona Główna

sobota, 26 stycznia 2013

Nowy Rok~

Witajcie~
Jak Wam mija Nowy, 2013 Rok?
Czy Wy również się cieszycie, że przeżyliście Koniec Świata z 21 grudnia 2012? XD
Mamy dla was dwa nowe rozdziały Reimei no Arcana. Myślę, że przypadną Wam do gustu, akcja coraz bardziej się rozkręca... Mi osobiście podobała się historia wężowego Ajina, ale ciiii, nic nie będę zdradzać :>
I ponawiamy prośbę - jeśli znalazłby się ktoś chętny do pomocy przy rozdziałach (zależy nam przede wszystkim na edytorach i typesetterach), byłybyśmy bardzo wdzięczne :>

                                               Miłego czytania~
Kasei

5 komentarzy:

  1. Bardzo dziękuję za nowe rozdziały :D Przyznam się, że chciało mi się wtedy ryczeć jak dotarłam na ostatnie rozdziały. Biedulka T^T
    Tak się zastanawiam, bo już naprawdę nie wiem. Kim są edytorzy, a kim są typesetterzy? o.O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. @Misaki Takanashi, mi również :< Szkoda mi jej, to była całkiem ciekawa postać.
      Edytorzy zajmują się czyszczeniem stron z napisów (japońskich lub angielskich, zależy od skanów), a typesetterzy wpisują w te wolne miejsca teksty^^

      Usuń
  2. Wielkie dzięki

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na nowe rozdziały. Już nie mogę się doczekać co będzie dalej. Mam nadzieję, że manga będzie dalej tłumaczona. Jeśli dalej szukacie edytora to mogę spróbować, ale od razu mówię, że nie mam w tym doświadczenia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękujemy za propozycję :)) Na razie mamy już jednak gotowe wszystkie rozdziały, jakie zostały przetłumaczone na angielski. Umieścimy je na naszej stronie już niedługo~

      Usuń